Diagram rajzoláshoz korábban OpenOffice-t használtam.Amennyiben még nem futott, elindítottam a quickstart modult. Majd rákapcsolódtam és az API szerinti hívásokkal "rajzoltam".
Gondoltam át kellene térni a LibreOffice-ra.

A kapcsolódás során a
com.sun.star.lang.DisposedException: com.sun.star.io.IOException: EOF reached - socket,host=localhost,port=2001,localHost=127.0.0.1,localPort=52904,peerHost=localhost,peerPort=2001
Exceptiont kaptam.

Hosszas kutatás a neten. Látszik más is belefutott. Javaslat a korábbi verzióra visszatérés.

Downgrade, teszt hiba jelentkezik.
Lehet az indító parancs nem megfelelő? További kutatás. Dühöngés...

Elárulom a megoldást...

A könnyebb telepíthetőség és más megfontolások miatt az OpenOffice legszükségesebb könyvtárait (.jar) átmásoltuk az alkalmazásunk könyvtárait tartalmazó mappába :( !

Miután lecserélten azokat, rögtön működni is kezdett.

A bejegyzés trackback címe:

https://pharsan.blog.hu/api/trackback/id/tr944588264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása