...amelyek igénylik a magyar ékezetes beállítást.
Persze csak 32 bites környezetet futtatni képes Windows esetén van értelme.

Az alábbi szerkesztéseket kell végrehajtani, kizárólag text edítor eszközzel.

A C:\Windows\System32\config.nt állomány végére bekerül az alábbi sor:
country=036,852,c:\windows\system32\keyboard.sys

A C:\Windows\System32\autoexec.nt állomány végére bekerül az alábbi sor:
C:\windows\system32\kb16 HU,852,c:\windows\system32\keyboard.sys

A gépet nem csak az alkalmazást kell újraindítani.

A bejegyzés trackback címe:

https://pharsan.blog.hu/api/trackback/id/tr512379107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása