Eddig akkor kezdtem így mondandómat, ha a Google keresőt kívántam használni informálódásra.

Kedves ismerősöm lelkesen ecsetelte a Chat GPT használatával szerzett tapasztalatait. Eddig elriasztott, hogy a kipróbáláshoz is fiókot kell létrehozni. Most akadt egy téma, amit úgy is gondoltam "megkutatni". Hát legyen...

Gyakran programtechnikai kérdéseimre keresem a választ a neteten.
Most is ebbe az irányba indultam.

Első menetben olyat kérdeztem Java / Hibernate témában, amire ismertem a választ. Elsőre nem voltam elég pontos, ezért általánosabb választ kaptam. A kapott kódot átnézve azt szakmailag megfelelőnek találtam. Pontosítás után azt a példakódot kaptam, amit vártam.

Másodszorra feltettem valós, "withe label" eszköz okosotthon-rendszerhez illesztésre vonatkozó kérdésemet. A kapott válasz az addig ismertekbe illeszkedett, de kissé általános volt, kódot nem tartalmazott. "Szemtelenül" megkérdeztem, kaphatok-e példaprogramot. Persze volt a válasz és jött a kód. A megoldás jónak tűnik, de csak része a teljes feladatnak. Ez a projekt az információ gyűjtés állapotában van, ezért a kód gyakorlati értékét csak a felhasználás során fogom megtudni.

Úgy látom, új "barátra" tetem szert. Használni is fogom. Jelentős időmegtakarítás lenne, ha a Google találatok közül nem kellene szemezgetnem. Amennyiben a Chat GPT-től kapott válasz nem fog tetszeni, még mindig ott a "régi barátom".

A bejegyzés trackback címe:

https://pharsan.blog.hu/api/trackback/id/tr4718082340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása